Klantenservice

Wij doen ons uiterste best om een zo’n hoog mogelijk service niveau te leveren.Jouw input is daarvoor van groot belang. Wanneer je van mening bent dat wij onze webshop en/of winkel kunnen verbeteren, dan vernemen wij dat graag van jouw via de mail.

Wij begrijpen dat je mogelijk een vraag hebt over je bestelling, de bezorgopties of misschien wel een retour. Via de service pagina’s streven wij erna jouw zo goed en volledig mogelijk te informeren.

Bestelling plaatsen

Een bestelling plaatsen is eenvoudig:
• Stap 1: Plaats product(en) in de winkelwagen
• Stap 2: Controleer je winkelwagen en ga door naar afrekenen
• Stap 3: Log in tijdens het betaalproces of vul je gegevens in
• Stap 4: Kies de juiste verzendmethode
• Stap 5: Betaal je bestelling

Via de mail wordt je op de hoogte gehouden van je bestelling.

Bezorgkosten

Brievenbus pakket tot 2 kg. € 4,15

Pakketpost tot 10 kg. € 6,95

Verzendkosten

Wij rekenen een verzendkosten van €5.99. Is je bestelling meer dan €49,00, dan wordt je bestelling gratis verzonden.

Bestelling annuleren of wijzigen

Als je een bestelling wilt wijzigen of annuleren, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen je informeren over de mogelijkheden.

Meer over bestellen
Heb je een andere vraag met betrekking tot bestellen? Neem contact op met onze consumentenservice.

Betaalmogelijkheden

Ideal of contant bij afhalen

Veilig betalen
Dogline-Nederland maakt gebruik van de Secure Sockets Layer (SSL) technologie. Dit is een methode om gegevens die je via internet verstuurt te coderen, zodat alleen de ontvanger ze kan lezen.

Contact image

Gerda

Nu online!

Waar kunnen we u mee helpen?
by Best4u Media